Problem z biletem na prom, bledne dane.
Napisane: 10 lis 2013, 20:33
Witajcie,
Dzisiaj kupilem bilet na prom w DFDS. Podczas zamawiania zalogowalem sie i zmienilem adres na adres w UK bo wczesniej kupowalem na polski adres. Byla tam opcja zmien dane. Dokladnie wszystko sprawdzilem podczas zamawiania zeby nie bylo problemow. Po zaplaceniu wydrukowalem bilet ale tam wszystko jest pomieszane. Nie ma mojego imienia a zamiast imienia jest moje nazwisko, nie ma numeru rej samochodu a adres jest nadal Polski chociaz nawet jak teraz sie loguje to na stronie widnieje moj adres angielski . Nie wiem co mam teraz zrobic i czy nie bede mial klopotow. Moglem zalozyc nowe konto a nie zmieniac dane ale coz maja jakis blad pewnie w systemie. Czy orientuje sie ktos jak to wyglada w praktyce ?
Dzisiaj kupilem bilet na prom w DFDS. Podczas zamawiania zalogowalem sie i zmienilem adres na adres w UK bo wczesniej kupowalem na polski adres. Byla tam opcja zmien dane. Dokladnie wszystko sprawdzilem podczas zamawiania zeby nie bylo problemow. Po zaplaceniu wydrukowalem bilet ale tam wszystko jest pomieszane. Nie ma mojego imienia a zamiast imienia jest moje nazwisko, nie ma numeru rej samochodu a adres jest nadal Polski chociaz nawet jak teraz sie loguje to na stronie widnieje moj adres angielski . Nie wiem co mam teraz zrobic i czy nie bede mial klopotow. Moglem zalozyc nowe konto a nie zmieniac dane ale coz maja jakis blad pewnie w systemie. Czy orientuje sie ktos jak to wyglada w praktyce ?