Problem z BT

Dyskusje na temat komputerów(hardware, software, internet..), telefonów, oraz innego sprzętu elektronicznego. Problemy z działaniem, opinie, porady itp

MężczyznaPostNapisane przez daavid » 17 lut 2008, 13:58 Problem z BT

Chciałem mieć internet. Najprostsze rozwiązanie w postaci Virgin odpadało, bo ponoć nie mają u mnie sieci. Zdecydowałem się na linie z BT i net np. o2. Zadzwoniłem do BT i dowiedziałem się, że w ciągu 3 dni sprawdzą co się da zrobić. No i oddzwonią. Nie oddzwonili oczywiście, więc dzwoniłem ze cztery razy z podobnym skutkiem. W końcu zamówiłem przez net linię + broadband z Bulldoga. Za tydzień przyszedł inżynier z Bulldoga i i po sprawdzeniu oznajmił mi, że mam aktywną linię z BT i żebym zadzwonił by ją skasować. Tak zrobiłem i od baby z infolini dowiedziałem się, że OK.

Po miesiącu dostałem rachunek od BT za trzy miesiące + przeprosiny, że rachunek tak długo szedł bo rzekomo mnie sprawdzali (oczywiście nazwisko na rachunku takie, że nawet mojego nie przypomina). Napisałem do nich żeby się odczepili. Za jakiś czas dostałem ponaglenie do zapłaty.
Znowuż napisałem :)

Obłęd.

daavid
Początkujący
 
 
Posty: 34
Dołączył: 19 sty 2007, 12:39
Reputacja: 1
Neutralny

KobietaPostNapisane przez AngelinaJ » 28 lut 2008, 10:07 Re: Problem z BT

Z BT jest tak zawsze , dlatego jak mozesz z innej firmy to nigdy nie staraj sie o ich uslugi bo cie skasuja za rzeczy ktorych nie masz.Ja kiedys sie przeprowadzilam i chcialam linie i internet przeniesc razem ze mna, oczywiscie powiedzieli ze oplata bedzie 150F bylam przygotowana na taka ewentualnosc wiec sie zgodzilam.
3 razy jakis "inzynier" przyszedl zeby mi linie podlaczyc(oczywiscie placisz te 150F za kazdy raz jak on sie zjawi u ciebie w domu)i dalej nic nie dzialalo a po miesiacu dostalam rachunek na 500F za uzywanie tel i internetu na nowym mieszkaniu :roll: .Po 3 godzinach siedzenia na telefonie(komorkowym) 5 rozlaczeniach pani ktora nie wiedziala co trzeba w tej sytuacji zrobic anulowali mi caly kontrakt i caly rachunek.
Oczywiscie za rachunek tel komorkowego na 130F nikt mi nie zwrocil :(
Avatar użytkownika
AngelinaJ
Rozeznany
 
 
Posty: 130
Dołączyła: 19 lis 2007, 15:39
Lokalizacja: Birmingham
Reputacja: 7
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez wsiaz » 28 lut 2008, 18:59 Re: Problem z BT

no widze, ze problemy jak zawsze, ciekawe jak to bedzie u mnie, bo w niedlugiej przyszlosci bede sie przeproawadzac, mam nadzieje, ze po raz ostatni na conajmniej 5 lat, mam pecha sprawdzalem i kablowego virgin nie moge wziasc, wiec znowu pewnie bt i jakis provider, ciekawe ile mnie skasuja za ewentualne przeniesienie linii ze starego adresu.
Avatar użytkownika
wsiaz
Zadomowiony
 
 
Posty: 833
Dołączył: 23 sty 2007, 23:03
Reputacja: -1
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Bartsun » 28 lut 2008, 19:35 Re: Problem z BT

a ja mialem podobnie, jako iz lini virgin na nowym adresie nie mieli wiec wzialem bt, okazalo sie ze niby jest aktywna ale nie na mnie, landlord mial to zalatwic ale zanim ruszyl pupe to juz zdazylem przegadac pona 5h z roznymi ludzmi z bt i wkoncu znalazla sie taka ktorej nie zwisalo i wszystko wyczyscila na tym adresie i aktywowala mnie na miejscu jako iz bt puszka juz w tym domku byla... nastepnie to z wzialem virgin na adsl i na tej lini sobie lazi ale tez obsluga masakryczna, tez przynajmniej 1.5h siedzialem na fonie bo modem szedl do mnie ponad tydzien ale juz jest ok... :)

ps, do bt dzwoncie z butki bt za free, tylko tak stac jak ja 40 min i sie juz ciemno robilo to nikomu nie zycze...


pozdro
Avatar użytkownika
Bartsun
Stały Bywalec
 
 
Posty: 589
Dołączył: 27 wrz 2006, 22:26
Reputacja: 1
Neutralny

PostNapisane przez KA i PE » 29 lut 2008, 06:19 Re: Problem z BT

AngelinaJ napisał(a):Oczywiscie za rachunek tel komorkowego na 130F nikt mi nie zwrocil


mielismy 'sytuacje' z british gas. poszczulem ich agencja 'energy watch' i przyslali czek na 50F jako 'reimbursment' za koszty polaczen do nich. co najciekawsze to problem z nimi polegal na tym ze mielismy prad za darmo :-)

pozdr

pe

KA i PE
 
 

MężczyznaPostNapisane przez Misiael » 24 kwi 2008, 21:04 Re: Problem z BT

Heh to ja jestem z BT juz od PONAD ROKU i zadnych problemów.
A co do broadbandu to jedynie https://www.bethere.co.uk/ a jak ktos nie wierzy podesle statystyki szybkosci netu w rejonie Bham w porownaniu z Virginem itp
2 razy szybciej niz Virgin
A ponizej moje wyniki :D
Obrazek

Misiael
Początkujący
 
 
Posty: 22
Dołączył: 6 paź 2006, 23:13
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez Luiza » 11 maja 2008, 18:34 Re: Problem z BT

Mialam internet z bt przez 2 lata. Problem mialam tylko przy zalozeniu bo nie znalam nr tel i powiedzieli ze mi go nie podadza bo linia nie jest na mnie :evil:
Wtedy postanowilam postarac sie o broadband w telewest. Zamawialam inzyniera 3 razy. Nigdy nie doszedl. W miedzyczasie bt postanowilo ze jednak sprzeda mi usluge. Po tych przygodach, przez nastepne 2 lata bylam bardzo zadowolona z ich uslug. Teraz przeprowadzilam sie do mieszkania gdzie jest virgin...i kolejne przygody :evil:
Najpierw kurier ktory mial dostarczyc pakiet na okreslona godzine zgubil droge do mojego domu. Moj chlopak musial w poludnie wyjsc zpracy zeby odebrac pszesylke. po podlaczeniu zadzwonilismy zeby aktywowac net. mial dzialac nastepnego ranka... Pzez nastepnych kilka dni probowalismy grozb i prosb. zadzialal chyba po tygodniu a telefon po dwoch. Teraz czekam na pierwszy rachunek :583:
Avatar użytkownika
Luiza
Wtajemniczony
 
 
Posty: 1911
Dołączyła: 14 mar 2008, 23:27
Reputacja: 71
Poczciwy

KobietaPostNapisane przez AngelinaJ » 27 maja 2008, 10:48 Re: Problem z BT

No niestety zawsze tak jest ze problemy sa tylko przy podlaczaniu i rozlaczaniu, w trakcie nie ma zadnych problemow i wszystko dziala super :mrgreen:
Avatar użytkownika
AngelinaJ
Rozeznany
 
 
Posty: 130
Dołączyła: 19 lis 2007, 15:39
Lokalizacja: Birmingham
Reputacja: 7
Neutralny


Powrót do KOMPUTERY I ELEKTRONIKA