Problem z biletem na prom, bledne dane.
Dla wszysktich którzy mieszkają lub zamierzają przyjechac do Birmingham i potrzebują informacji na różne tematy
Witajcie,
Dzisiaj kupilem bilet na prom w DFDS. Podczas zamawiania zalogowalem sie i zmienilem adres na adres w UK bo wczesniej kupowalem na polski adres. Byla tam opcja zmien dane. Dokladnie wszystko sprawdzilem podczas zamawiania zeby nie bylo problemow. Po zaplaceniu wydrukowalem bilet ale tam wszystko jest pomieszane. Nie ma mojego imienia a zamiast imienia jest moje nazwisko, nie ma numeru rej samochodu a adres jest nadal Polski chociaz nawet jak teraz sie loguje to na stronie widnieje moj adres angielski . Nie wiem co mam teraz zrobic i czy nie bede mial klopotow. Moglem zalozyc nowe konto a nie zmieniac dane ale coz maja jakis blad pewnie w systemie. Czy orientuje sie ktos jak to wyglada w praktyce ?
-
-
Guest
-
-
Ja bym wszedl na ich strone www poszukal jakiegos telefonu kontaktowego, bo napewno maja jakis oddzial w uk, zadzwon i wytlumacz o co chodzi i napweno Ci pomoga rozwiazac ten problem, bo chyba system im sie posypal ze taki meksyk masz na bilecie.
Z wlasnego doswiadczenia wiem ze jakie kolwiek akualizacje w systemach powinno sie dokonywac za pomoca pracownika obslugi klienta. Bynajmniej masz pewnosc ze przy wpisywaniu niczego nie pomylisz ani nie pominiesz. Powidzenia!
-
-
artek1047
- Początkujący
-
-
- Posty: 29
- Dołączył: 16 gru 2011, 20:53
- Lokalizacja: Darlaston
- Reputacja: 10
-
Hej, dzieki za rady. Napisalem do nich emaila w nocy i dzisiaj rano na skrzynce mam nowy bilet
poprawnymi danymi. Mozna wiec spokojnie udac w podroz ;)
-
-
Guest
-
-
Powrót do SZUKAM INFORMACJI