Virgin Broadband
Dyskusje na temat komputerów(hardware, software, internet..), telefonów, oraz innego sprzętu elektronicznego. Problemy z działaniem, opinie, porady itp
No i sprawa sie wyjasnila. Po pierwsze podobno problem dotyczyl calej okolicy jakis czas temu; po drugie mialem jakies problemy na linii - czary-mary , jezyk techniczny, nie zrozumialbym nawet jakby po polsku do mnie mowil :)
W kazdym razie zamontowal jakis pierdolnik na kablu przy modemie i na stronce testowej faktycznie wszystko wrocilo calkowicie do normy. No coz - zobaczymy na jak dlugo.
Do cust service mam ochote zadzwonic po raz drugi - informacje ze dzisiaj 12-16 bedzie inzynier otrzymalem mailem wczoraj 0 k 18- czyli odebralem po powrocie z pracy o 5 rano :)
Dziekuje wszystkim za wsparcie moralne.
-
-
Profes79
- Rozeznany
-
-
- Posty: 142
- Dołączył: 16 gru 2006, 20:01
- Lokalizacja: LOdz, POlska
- Reputacja: 0
-
uzywam virgin media od ponad dwoch tygodni jeszcze nie mi nic nie nawaliło, na szczescie. Za to zalozylem sobie telefon domowy rowniez z virgin, przez pierwszy tydzien dostawalem 2-3 wrong numbers dziennie, dziwne, teraz sie uspokoilo heh
-
-
kukki5
- Raczkujący
-
-
- Posty: 64
- Dołączył: 7 maja 2007, 22:42
- Lokalizacja: B'ham/Gdansk
- Reputacja: 0
-
No więc tak
Ja mam internet od marca 2006 był to TELEWEST który został wykupiony przez VIRGIN pod koniec zeszłego roku
Jakoś nie narzekam oprócz tego że modem (MOTOROLA) wiesza się tak do dwóch razy na tydzień
Pozatym OK
Pzdr
-
-
Janekk
- Początkujący
-
-
- Posty: 12
- Dołączył: 13 maja 2007, 15:36
- Lokalizacja: Sedgley
- Reputacja: 0
-
Powrót do KOMPUTERY I ELEKTRONIKA