uslugi serwisu komputerowego
Napisane przez eka » 22 paź 2010, 18:15 uslugi serwisu komputerowego
Za pierwszym razem bylo solidnie, szybko, profesjonalnie i cena uslugi adekwatna do jej standardu.
Kiedy po raz drugi skontaktowalam sie z Comp-s nie sadzilam za moze mi sie historia rodem z programu "Usterka" moze mi sie przydarzyc.
Umowilam sie z fachowcem na 16:00, w tym celu musialam zwolnic sie z pracy wczesniej niz ustawowo koncze.
Fachwiec pojawil sie punkt... 16:30. Konfigurowal router przez kolejne 3 godziny.
Wrazenie, ze udaje mu sie zrobic kobiete w konia i przekonac ja jakie to trudne i wymagajace wiedzy zadanie BEZCENNE.
Umawiajac sie z nim myslalam ze w ciagu tych 3h na ktore sie umawiamy zrzuci mi dane z 2 dyskow ktore mialam w szafie i ustawi partycje na dysku w laptopie. Niestety te czasochlonne zadania Pan Jacek zabral ze soba do domu zyskkujac tym samym poczucie, ze udalo mu sie mnie przekonac o tym jak bardzo skomplikowane i czasochlonne sa te zadania.
W ciagu 3 godzin poswieconych routerowi dowiedzialam sie za to bardzo duzo o zyciu Pana Jacka i bliskich mu osob, doszlam do wniosku, ze to po prostu przyjazna pogawedka i ze w Angli mozliwe jest pracowanie, a nawet swiadczenie uslug w przyjaznej atmosferze.
Nadal wierze ze jest to mozliwe, ale nie w tym wypadku.
Nastepnego dnia Pan Jacek zadzwonil przed 11:00 pytajac czy mnie nie obudzil....
Coz ktos musi pracowac, zeby o 11:00 budzic sie mogl ktos.... Dodam, ze to nie ja pewnie podobnie Wy nie wstaje o 11:00 tej.
Z racji tego, ze byl to jeden z moich najgorszych porankow ostatniego roku i ze w drodze do pracy skasowalam samochod, powiedzialam o tym mojemu rozmowcy,
Nie zrobilo to na nim zadnego wrazenia. Nie zapytal nawet czy mi sie nic nie stalo tylko przyjaznie nawijal o kolejnych niespodziewanych i wymagajacych tajemnej wiedzy problemach, ktore wystapily przy zgrywaniu moich danych z dyskow....
Tajemna wiedza byla wstepem do ceny za te profesjonalna usluge £50.
W trakcie odbioru mojego laptopa dostalam do podpisania umowe, ktorej tresci jak sie pozniej okazalo Fachowiec nie znal.
Umowa o swiadczenie uslugi podpisywana po jej wykonaniu, z niesmiala sugestia, ze jest ona warunkiem odbioru laptopa....
Wierze ze po to wyjechalismy z Polski, aby zarabiac adekwatnie do naszej wiedzy, wyksztalcenia, doswiadczenia. Tego zycze Wam wszystkim, Panu Jackowi i sobie oczywiscie.
Niemniej stanowczo mowie NIE ludziom ktorym wydaje sie ze mozna wmowic ich klientom kilka smiesznych historii i skasowac dniowke za prace wymagajaca 1-2 h pracy.
Zachlanny traci wiecej niz mu sie wydaje- ja z uslug Comp-s juz raczej nie skorzystam, nie polece tej firmy nikomu z moich znajomych, ktorzy czesto pytaja o rozne rekomendacje i mysle ze osoby, ktore przeczytaja ponizszy post trzy razy sie zastanowia....
-
- eka
- Przyczajony
- Posty: 9
- Dołączyła: 17 lis 2007, 01:56
- Reputacja: 0
Napisane przez xerdox » 22 paź 2010, 18:37 Re: uslugi serwisu komputerowego
-
- xerdox
- Rozeznany
- Posty: 131
- Dołączył: 14 lip 2010, 19:44
- Lokalizacja: Wolverhampton
- Reputacja: 5
Napisane przez alojzy » 22 paź 2010, 18:53 Re: uslugi serwisu komputerowego
eka napisał(a):Niemniej stanowczo mowie NIE ludziom ktorym wydaje sie ze mozna wmowic ich klientom kilka smiesznych historii i skasowac dniowke za prace wymagajaca 1-2 h pracy.
Było sie uczyć i samemu to zrobić a nie marudzisz.
Jak dla mnie stawka 50 funtów za usluge z dojazdem do klienta to i tak niedużo. Mi by się nie chciało nawet d..py ruszać i dlatego nigdy nie bedę swiadczyl usług dla ciągle marudzących Polaków.
-
- alojzy
Napisane przez marcinm1 » 22 paź 2010, 21:48 Re: uslugi serwisu komputerowego
alojzy napisał(a):eka napisał(a):Niemniej stanowczo mowie NIE ludziom ktorym wydaje sie ze mozna wmowic ich klientom kilka smiesznych historii i skasowac dniowke za prace wymagajaca 1-2 h pracy.
Było sie uczyć i samemu to zrobić a nie marudzisz.
Jak dla mnie stawka 50 funtów za usluge z dojazdem do klienta to i tak niedużo. Mi by się nie chciało nawet d..py ruszać i dlatego nigdy nie bedę swiadczyl usług dla ciągle marudzących Polaków.
1-2 h kwestia jak był duży dysk ile miał do skopiowania i na co ? inny dysk zew. ? I czy dzielił, łączył partycje itp. Ale sama konfiguracja do tego zajmuje 10 min max. Resztę robi program i nam tylko pozostaje czekać :) 50 f za takie coś przesada.
Raouter tu bywa różnie - ile kompów jakie systemy na nich czy przewodowo itd.
Jesli jeden komputer to i jakieś wieksze problemy to wszystko 1h się zrobi, sprawdzenie problemu to 15 min max.
__________________________________________________________
było się uczyć ...
skoro dziewczyna zleciła to wymaga, skoro płaci to się robi , a nie marudzi było samemu się uczyć .... banalne.
Jedno przyznam, że Polacy marudzą strasznie, sam naprawiam komputery, laptopy i różnie bywa. Ja pamiętam jak robiłem laptopa, ktory inny serwis zdiagnozował że tylko wmiana płyty głownej reanimować laptopa, spedziłem ok 4-5 godz plus zalożenie systemu. Laptop naprawiony cena 40 F ,a Polak czy moze być 30f bo 40 to za dużo.
I dlatego NAM CO Naprawiamy po prostu czasem opadają ręce przy takich sytuacjach. A najlepiej jak coś naprawiam i ktoś mnie poucza :) dlatego tak jak inny sprzed zabiera sie do domu i tam robi, jesli nie to ok zrob sobie samemu i nie marudź :))))
-
- marcinm1
- Przyczajony
- Posty: 8
- Dołączył: 10 wrz 2009, 16:02
- Lokalizacja: Polska centrum
- Reputacja: 0
Napisane przez spritec » 22 paź 2010, 21:54 Re: uslugi serwisu komputerowego
-
- spritec
Napisane przez alojzy » 22 paź 2010, 22:28 Re: uslugi serwisu komputerowego
skoro dziewczyna zleciła to wymaga, skoro płaci to się robi
Przecież z tego co napisała to usługa została wykonana a rozchodzi się o to ze AŻ za 50 funtów.
Pierwszy raz była z niego zadowolona, drugi za drogo policzył to trzeba mu już dupę na forum obsmarować.
Znajdźcie mi jaki angielski serwis, który zrobi konfiguracje routera za mniej niż 50 funtów, a tu jeszcze było kopiowanie danych.
Na przyszłość trzeba się na początku dowiedzieć ile będzie kosztowała usługa i nie będzie problemu.
-
- alojzy
Napisane przez TheRektor » 23 paź 2010, 07:16 Re: uslugi serwisu komputerowego
---edit---
... tak na dobrą sprawę jestem przekonany że znalazłby się niejeden użytkownik tego forum który pomógłby Ci za darmo, nie przyjechał do domu, nie robił za Ciebie - nie zrozum tego w taki sposób, raczej pytania o pomoc z czymś nie pozostają bez odpowiedzi.
@spritec chyba nie wiesz jak to działa, naiwny? Wiem że niejedna z firm która się tu reklamuje "podbija" sobie głosy - powód prosty: Polak jak zadowolony, raczej siedzi cicho. Można to zrobić w bardzo prosty sposób. Niektórzy mają na swojej reklamie zablokowane "oddaj głos", bo walczyć z tego typu reklamą rodaków im się nie chce.
@xerdox możesz spróbować, zareklamuj się na forum ale nie rób nic - zobaczysz opinie o sobie po jakimś czasie. Mógłbyś być zdziwiony... i to bardzo.
-
- TheRektor
- Rozeznany
- Posty: 163
- Dołączył: 16 sty 2010, 18:10
- Lokalizacja: Mint Lxde & Xfce
- Reputacja: 11
Napisane przez AdamBoltryk » 23 paź 2010, 07:39 Re: uslugi serwisu komputerowego
Po 1-sze - umawiałaś się JEDYNIE na konfigurację routera.
eka napisał(a):Umawiajac sie z nim myslalam ze w ciagu tych 3h na ktore sie umawiamy zrzuci mi dane z 2 dyskow ktore mialam w szafie i ustawi partycje na dysku w laptopie.
Rozumiem, że reszta prac poszła z "zaskoczenia".
Po 2gie - Zrzucenie danych z 2ch dysków. Nie musisz wierzyć Panu Jackowi. Uwierz innym. To trwa. Oczywiście wszystko zależy od pojemności tych dysków oraz zrzucanych danych. Paradoksalnie szybciej trwa przerzucanie filmów i mp3 (duże pliki) niż np. zapisanych na dysku stron internetowych (duża ilość małych plików).
Po 3cie - Ustawienie partycji w laptopie. Wszystko zależy od windy którą masz. NIE MOŻESZ zmienić wielkości partycji BEZ utraty danych, jeśli nie zainstalujesz specjalnego programu, który potrafi to zrobić. Masz zakupiony i legalny taki program na swoim laptopie? Zmiana partycji z przeniesieniem danych trwa - i to dość długo. A jak się włączy jeszcze weryfikację, to już w ogóle masakra. Po założeniu nowej partycji każdy porządny serwisant sformatuje ją normalnie, nie w trybie szybkim = "trochę" czasu. I to nie 5-10 minut. Po co? po to, żeby sprawdzić/wyeliminować uszkodzone sektory. Wszystko zależy od pojemności formatowanej partycji. Nie wiem, czy przypadkiem 7ka już może zmieniać partycje w locie. Nie robiłem tego jeszcze. A jeśli nadal twierdzisz, że nie wymagają one aż tyle czasu, to trzeba było samej to zrobić.
po 4te - skasowanie samochodu - a co miał zrobić? Płakać razem z Tobą? współczuć? Nie wiedziałem, że w cenę usług serwisu komputerowego wchodzi również telefon zaufania.
po 5te - nie potrafię zrozumieć tego zdania:
eka napisał(a):Dodam, ze to nie ja pewnie podobnie Wy nie wstaje o 11:00 tej.
A gwoli spania o 11. Ja śpię. Wstaję 16, 19 a czasami i 21. I to codziennie. Tak się składa, że pracuje na nocki i 11 to moja normalna godzina snu. I uwierz, wielu tak ma. Chyba, że miałaś na myśli 23...
po 6te - umowa przy odbiorze. Podejrzewam 2 powody. 1szy to taki, że jadąc na konfigurację routera, pewnie nie wziął druków umów ze sobą. A drugi powód to zapewne taki, że w umowie była klauzula, że serwisant nie ma nic wspólnego z zainstalowanym na laptopie oprogramowaniem i danymi. Czy 100% zawartości laptopa i dysków było/jest legalne? Pomyśl, zanim cokolwiek napiszesz.
50 funtów za tyle roboty? Mało.
Następnym razem proponuję serwis chińczyka na Erdingtonie. Albo jakąkolwiek kawiarenkę internetową. A jak masz dość takich "fachowców" to polecam PCWorld serwis. Na pewno Ci pomogą... przyjadą do domu... i rozwiążą Twój problem...
po 7me - A ja wyjechałem żeby nie słyszeć narzekań, malkontenctwa i zawiści dookoła. Jak widać musiałbym się chyba wybrać na księżyc.
po 8me -
Wierze ze po to wyjechalismy z Polski, aby zarabiac adekwatnie do naszej wiedzy, wyksztalcenia, doswiadczenia. Tego zycze Wam wszystkim, Panu Jackowi i sobie oczywiscie.
Niemniej stanowczo mowie NIE ludziom ktorym wydaje sie ze mozna wmowic ich klientom kilka smiesznych historii i skasowac dniowke za prace wymagajaca 1-2 h pracy.
Tym akapitem (a właściwie 2ma) ośmieszyłaś się całkowicie. Dniówka? 50 funtów? No chyba, że mówimy i najniżej zarabiających pracownikach w UK. Życzysz p.Jackowi godne zarabianie a jednocześnie obsmarowujesz go na forum. Zobacz na NORMALNE ceny serwisu w UK:
http://www.pdoc.co.uk/pricelist.shtml
30 funtów za godzinę, to niska stawka. Więc, za 2 h pracy powinien Cię skasować minimum 60 funtów. Doliczając dojazd i to co stracił w domu - 120-150 jak nic. I uwierz, p.Jacek nic nie straci przez to, że nie będziesz więcej korzystała z jego usług. Wręcz przeciwnie.
Pozdrawiam
PS. Panie Jacku, radzę wykreślić tą klientkę ze spisu i zablokować jej numer komórki :D
-
- AdamBoltryk
- Wtajemniczony
- Posty: 2523
- Dołączył: 6 gru 2008, 12:19
- Reputacja: 183
Napisane przez VA » 23 paź 2010, 08:47 Re: uslugi serwisu komputerowego
-
- VA
- Zaangażowany
- Posty: 1147
- Dołączył: 26 sie 2006, 12:49
- Lokalizacja: Birmingham
- Reputacja: 112
Napisane przez eka » 23 paź 2010, 09:32 Re: uslugi serwisu komputerowego
Ze Twoj post jest pelen niezrozumialej dla mnie agresji i mam wrazenie, ze powoduja nim osobiste pobudki, Jacek to Twoj znajomy? A moze tylko w kwestii uslug komputerowych tak sie wypowiadasz, ale gdyby ktos reperowal Twoj samochod, instalacje elektryczna/gazowa w domu, podal Ci nieswierzy posilek w restauracji lub cokolwiek innego na czym sie nie znasz a co zlecasz do wykonania innym to moze z ta sama sila jak wyzej zionalbys niechecia do innych, ze szczegolnym uwzglednieniem zla kryjacego sie pod haslem POLACY (cytuje tylko wpowyzszy email)...
Dopowiedziales sobie wiele rzeczy ktore nie zostaly napisane w moim poscie.
Pan Jacek byl umowiony wczesniej na wszelkie uslugi, ktore wykonal, godzina o ktorej mial przyjechac rowniez byla ustalona, podobnie jak ta o ktorej planowalismy wszystko skonczyc. Nie udalo sie tego dotrzymac i nawet proba nie zostala podjeta. Zamiast podlaczyc dyski i pozwolic danym sie zgrywac w czasie instalacji routera p Jacek odegral w moim domu przedstwaienie pt: zamiast wykonac zadanie pozartujmy sobie i opowiedzmy o moim urlopie, dziewczynie, poudawajmy ze jestesmy kumplami itp. To przedstwianie zasugerowalo mi ze cena bedzie adekwatna do atmosfery wykonywanej pracy.
Albo kolega reperuje mi komputer gadamy i zartujemy, a naprawa jest jedynie 15 minutowym dodatkiem dodatkiem do 3h pogawedki, kolega sie spoznia, napotyka sporo nieprzewidzianych problemow w prostym zadaniu i nie konczy pracy na czas, musze do niego jechac aby odebrac moj komputer i wynagrodzenie za przysluge jest adekwatne.
Albo profesjonalista wykonuje sprawnie swoje zadanie i otrzymuje wynagrodzenie adekwatne do swojej pracy,
tutaj:
- termin,
- jakosc uslugi,
- nie zapominanie o ewentualnej umowie przed podjeciem prac i nie stawianie klienta w sytuacji, w ktorej musi sie zgodzic na cos na co mialby prawo sie nie zgodzic przez usluga
- nie marnowanie cudzego czasu pseudo przyjacielskimi pogawedkami
- jesli klient placi za usluge wykonana u siebie w domu, ma prawo oczekiwac, ze nie bedzie marnowac swojego czasu na odbior sprzetu od uslugodawcy, ktory nie zostal naprawiony na miejscu , nie tylko podroz uslugodacy ma cene, klienta rowniez....
- nie mydlenia klientowi oczu na temat skomplikowania zadan, ktore nie sa skomplikowane.
Wszystkie powyzsze bylby wielce wskazane w wypadku profesjonalnej uslugi i nie mialabym nic przeciwko calej zaplaceniu 50 funtow, cenie ktora wg mnie jest jak najbardziej adekwatna do profesjnalnej uslugi.
Rozumiem, ze kiedy odstawiacie np auto do warsztatu i umawiacie sie ze bedzie zrobione na 19 ta to raczej milej pogawedki z mechanikiem nie oczekujecie i przedluzenia naprawy z powodu tej pogawedki o kolejny dzien i koniecznosci przyjechania do warsztatu po raz drugi autobusem.... nikt z Was nie chcialby rowniez sluchac bajek o skomplikowaniu i dodatkowych trudnosciach towarzyszacych wymianie zarowkek w waszym aucie badz oleju....
W kwestii skasowania mojego samochodu, od nikogo nie oczekiwalam plakania wraz ze mna.
Niemniej mysle, ze zwykla ludzka zyczliwosc nakazywalaby odrobine empatii i chocby podstawowego pytanie o wlasne lub cudze obrazenia. To standard z ktorym zarowno w moich ojczystych stronac jak i tutaj spotykam sie na codzien. Mydlenie oczu w zamian za sugeruje zaburzenia emocjonalne.
Minimum kultury osobistej jest standardem w obsludze klienta w kazdej branzy w dzisiejszym swiecie....
Dodam, jeszcze ze partycje ustawialismy na windowsie 7 i nie planowalam zostawiac nowego laptopa w domu Fachowca, zaplacilam za usluge w moim domu i zostalam postawiona w sytuacji bez wyjscia.
Niestety nie skorzystam z Twoich rad Adam odnosnie chinskich i PC-wordowskich serwisow komputerowych. Niemniej wierze ze znajde uczciwa i zetelna osobe, ktora z usmiechem na ustach bedzie wystawiac mi uczciwy rachunek za kazdy wykonana naprawe, a ja z usmiechem na ustach bede uiszczac te naleznsc . Mamy w domu 3 komputery wiec mysle, ze jestesmy dobry stalym klientem.
Cena uslugi jest taka na jaka zgadza sie rynek, a nie taka jaka wymysla sobie siedzacy na kanapie uslugodawcy, badz uslugobiorcy
Jesli Adam, masz kilenow ktorzy za Twoje kiwniecie palcem w niezbyt przyjaznej atmosferze (nie tylko powyzszy post, ale wiele innych na tym forum pelnych jest negatywnej energii, wiec wnioskuje, ze taka zdarza sie czesciej wokol Ciebie) sa gotowi zaplacic 120-150 to na pewno powod do radosci i szukania pomyslow na dalszy rozwoj interesu.
Ja sie na jakosc, terminowosc i cene uslug Comp Serv zdecydowanie nie zgadzam.
TheRektor - dzieki za rade, w kwesti skonfigurowania routera samemu, Nie ma osoby, ktora umiala by wykonac wszystkie uslugi ktorych potrzebuje samodzielnie. Mysle, ze pomysl na wyeliminowanie wszelkich uslugodawcow z naszego zycia jest utopijny. Lepiej uczyc sie tylko rzeczy z dyscypliny, ktora naprawde Ci sie przyda i znalezc sobie solidnych i zetelnych uslugodawcow co bedzie pozytkiem dla obu stron. Mysle ze rozsadni ludzie rozwijaja sie w sprecyzoanym kierunku i nie lapia 1000 srok za ogon. Bycie troche serwisantem komputerowym, troche mechanikiem samochodowym i troche hydraulikiem zwykle wiaze sie z nieznajomoscia zadnej z tych dziedzin....Uslugodacy zwykle roznierz cenia sobie wiernych klientow, ktorzy z usmiechem na ustach wracaja do nich po kolejne uslugi, a gospodarka kwitnie...
-
- eka
- Przyczajony
- Posty: 9
- Dołączyła: 17 lis 2007, 01:56
- Reputacja: 0
Napisane przez alojzy » 23 paź 2010, 10:11 Re: uslugi serwisu komputerowego
czyli 10 funtów? :rozwalkompa:eka napisał(a):ktora z usmiechem na ustach bedzie wystawiac mi uczciwy rachunek
Cena uslugi jest taka na jaka zgadza sie rynek, a nie taka jaka wymysla sobie siedzacy na kanapie uslugodawcy, badz uslugobiorcy
Po cenie rynkowej (PC World) byś za konfiguracje routera byś zapłaciła 89.99.
-
- alojzy
Napisane przez spritec » 23 paź 2010, 13:56 Re: uslugi serwisu komputerowego
TheRektor napisał(a):@spritec chyba nie wiesz jak to działa, naiwny? Wiem że niejedna z firm która się tu reklamuje "podbija" sobie głosy - powód prosty: Polak jak zadowolony, raczej siedzi cicho. Można to zrobić w bardzo prosty sposób. Niektórzy mają na swojej reklamie zablokowane "oddaj głos", bo walczyć z tego typu reklamą rodaków im się nie chce.
Z naiwności wyleczyłem się już dawno a ty chyba nie zrozumiałeś intencji mojego posta i nie odrobiłeś lekcji. Blokowanie dodawania komentarzy do wpisu firmy mają tylko ci, którzy wykupią 12 miesięczny pakiet natomiast "oceń wpis" z tego co wiem nie jest blokowane w ogóle.
Ale do rzeczy - chodziło mi o podwójną moralność admina, który z jednej strony bierze od klienta pieniądze za reklamę a z drugiej pozwala na niszczenie dobrego imienia firmy takimi postami.
Pokaż mi firmę, która ma 100% zadowolonych klientów !
Uwierz mi, że taki jeden post może zniweczyć wysiłki firmy czynione przez lata, tworzące wizerunek firmy.
Nawet gdyby to właściciel firmy miał 100% racji i zabrał głos na tym forum, to jak myślisz, kogo ludzie by żałowali. Na pewno nie tego "wstrętnego wyzyskiwacza".
Chodzi mi głównie o to, że tego typu posty pojawiają się tu nagminnie a admin nic z tym nie robi.
Mam tylko nadzieję, że kiedyś znajdzie się jakaś odważna firma i wytoczy adminowi proces o zniesławienie i tym samym ukróci ten proceder.
-
- spritec
Napisane przez alojzy » 23 paź 2010, 15:08 Re: uslugi serwisu komputerowego
Zniesławienie?
Owszem ale jesli ktoś wypisuje nieprawdę o firmie i kare za to ponosi osoba która to pisze a nie admin. Tu jest raczej opisana prawdziwa sytuacja więc nie ma mowy o zniesławieniu. A it tak większość chyba zauważyła zę klientka nie ma racji, to tylko plusuje dla firmy.
Nawet gdyby było odwrotnie to po to jest forum żeby ostrzegać ludzi.
-
- alojzy
Napisane przez zmielna » 23 paź 2010, 16:25 Re: uslugi serwisu komputerowego
AdamBoltryk napisał(a):NIE MOŻESZ zmienić wielkości partycji BEZ utraty danych, jeśli nie zainstalujesz specjalnego programu, który potrafi to zrobić. Masz zakupiony i legalny taki program na swoim laptopie?
Mozesz. Uzywajac Open Source'owego GParted Live
http://gparted.sourceforge.net/
Tak gwoli scislosci.
-
- zmielna
- Rozeznany
- Posty: 154
- Dołączył: 20 lis 2007, 22:57
- Lokalizacja: Erdington
- Reputacja: 14
Napisane przez spritec » 23 paź 2010, 17:55 Re: uslugi serwisu komputerowego
alojzy napisał(a):spritec, ale Ty bzdury wypisujesz. Słyszałeś kiedyś o czy takim jak wolność słowa i odpowiedzialność za własne słowa?
A słyszałeś kiedyś o odpowiedzialności admina za treści publikowane na jego stronie?
Jeżeli właściciel firmy zwróci się do admina o usunięcie szkalującego postu a on tego nie zrobi to czyja tu jest wina?
Facetowi, któremu nie podobała się polityka RYANAIR-a i założył stronę na której ludzie mogli do woli szkalować tę firmę, po prostu zamknięto tą stronę. Nikt nie ścigał ludzi, którzy pisali te posty.
Forum nie jest od tego, żebyś dokonywał na kimś osobistej wendety. Jeżeli któraś ze stron złamała warunki umowy to od tego jest sąd.
Podawanie na forum nazwy firmy lub danych personalnych w takim kontekście wypowiedzi uważam za niedopuszczalne.
No ale cóż - twórzcie sobie dalej "polskie piekiełko" na tym FORUM.
-
- spritec
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Ostatni post
-
-
szukam serwisu lpg - najlepiej polskiego
przez skolimek22 w SZUKAM INFORMACJI - 4 Odpowiedzi
7597 Wyświetleń -
przez KA i PE
6 cze 2008, 23:00
-
szukam serwisu lpg - najlepiej polskiego